Yeni Medya Araştırmaları-3-


Büyütmek için resme tıklayın...
ISBN :
978-625-7049-95-5
Yayınevi :
Berikan Yayınevi
Basım Yeri / Yılı :
Ankara / 2022
Sayfa Sayısı :
246
Ebat :
16 cm X 24 cm
Fiyatı :
Sorunuz..

Daha önce ilki 2015'te çıkan “Yeni MedyaAraştırmaları-1”kitabı ile başladığımız “Yeni Medya Araştırmaları” serisinin ikinci kitabı“Yeni Medya Araştırmaları-2”2016 yılında siz değerli dostlarla buluşmuştu. Bu sene bu alandaki son kitapolan “Yeni Medya Araştırmaları-3”ile de seriyi tamamlamış oluyoruz. Her üç kitap da büyük bir emeğin, titiz veözverili bir çalışmanın ürünü olarak son halini almıştır. Bildiğiniz üzereçağımız iletişim ve bilgi çağı olup, bilginin olabildiğince seri olaraküretilip tüketildiği fakat nitelikli ve güvenirli bilginin ise bir o kadarnadir bulunduğu bir çağda yaşamaktayız. Dolayısı ile akademik anlamda yapılanelinizdeki bu çalışma ve benzerleri bizlerin yeni medya ortamlarının nasıl birişleyişe sahip olduklarını, nasıl bir sistematik içerisinde çalıştıklarını,birey ve toplum hayatına nasıl etki ettiklerini, ileride bizi nelerinbeklediğini ve bu mecraların nimetlerinden nasıl faydalanıp zararlarından nasılsakınacağımızı anlamamız ve tedbir almamız bakımından önemli “yol işaretleri”olarak görebiliriz.

© 2024   Berikan Yayınevi   -  Tüm hakları saklıdır.   |   GMK Bulvarı No:80/1 Maltepe Ankara TÜRKİYE  -  Tel: +903122326218  -  Faks: +903122321499  -  berikan@berikanyayinevi.com.tr
Berikan Yayınevi sitesinde kullanılan kitap, dergi, bülten, dijital eser, fotoğraf, haber gibi içeriği, sitenin görünüm ve teknik değerlerini önceden haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.
Verisayar Bilişim Teknolojileri